Notice: Undefined variable: ub in /home/mobileshop/domains/mobile-shopkapellen.be/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_modification_catalog_controller_common_footer.php on line 336Notice: Undefined variable: ub in /home/mobileshop/domains/mobile-shopkapellen.be/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_modification_catalog_controller_common_footer.php on line 348Notice: Undefined variable: ub in /home/mobileshop/domains/mobile-shopkapellen.be/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_modification_catalog_controller_common_footer.php on line 336Notice: Undefined variable: ub in /home/mobileshop/domains/mobile-shopkapellen.be/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_modification_catalog_controller_common_footer.php on line 348 Over ons

Over ons

Meest gestelde vragen


  • Betalen via bancontact mogelijk?
      Nee, enkel cash.
  • Maandag op afspraak, hoe kan ik reserveren? 
     Maandag zijn we vanaf 18h enkel op afspraak open. U kunt reservatie telefonisch of via website maken. Reservatie kan zowel voor aankoop als voor herstelling. Maandag is herstelling enkel voor iphone mogelijk!

  • Ik wil een product reserveren en direct op komen halen.
    Een product reserveren kan zowel telefonisch als via email. Producten die u graag direct ophaalt kunt u het beste telefonisch reserveren, wij zetten uw product dan uiterlijk 1 dag voor u apart.

  • Prijsgarantie?
    Niemand wil graag teveel betalen. Daarom proberen wij zo goedkoop mogelijk te zijn, zodat het voor beide partijen interessant blijft. Internet winkels kunnen goedkoper werken omdat ze geen duur winkelpand hebben, maar ook tussen de webwinkels onderling zit veel prijsverschil. Maar de prijs alleen zegt niet alles! Er kan verschil in garantie termijn zijn, en wat er precies onder de garantie valt. Een product ter garantiebeoordeling aanbieden is bij ons altijd gratis (mits gedekt onder fabrieksgarantie, en met in acht neming van de voorwaarden van de fabrikant). Mocht u dus tijdens de garantieperiode een defect aan uw apparaat krijgen, dan wordt dit volgens de garantievoorwaarden van de fabrikant gemaakt, en retour gezonden aan u.
    (Denk aan: extra kosten voor handelingen die normaal gesproken gratis zijn, en extra service is natuurlijk ook wat waard).

  • Hoe kan ik u bereiken?
    Dit kan zowel telefonisch als via de mail. Ons telefoonnummer is 03 345 28 23 en ons email adres is info@mobile-shopkapellen.be.

  • Wat is de garantie termijn van aangeboden producten?
    Op alle nieuwe producten zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Bij levering ontvangt u een aankoop nota welke tevens dient als garantiebewijs. Op nieuwe producten van Apple zit standaard 1 jaar fabrieksgarantie + 1 jaar winkelgarantie op software.

  • Zijn de aangegeven prijzen inclusief BTW?
    Alle prijzen vermeld op de website is de totaalprijs die u als particulier betaalt. Hier komt niets meer bij. Voor bedrijven die aankopen bij ons doen moet wel een kanttekening worden geplaatst. Wij doen namelijk ook aan inruil van toestellen, en zodoende komt het voor dat klanten nieuwe toestellen welke al dan niet gratis bij een abonnement zijn verkregen bij ons inleveren tegen cash. Op deze manier kunnen wij bij inkoop geen btw terug vorderen, en is dit bij verkoop ook niet mogelijk. Bedrijven dienen er dus rekening mee te houden dat het een marge toestel kan zijn. Zij kunnen het aankoopbedrag dan als kosten inboeken in hun boekhouding. Voor de overige producten staat het btw tarief apart op de factuur vermeld.

  • Uw oude toestel inruilen ?
    Vanaf heden is het mogelijk om uw oude of nieuw verkregen toestel bij ons in te ruilen. Als u bij het verlengen van uw abonnement een nieuw toestel heeft gekregen, maar uw oude nog goed functioneert, dan geven wij hier een goede prijs voor terug. Telefonisch kunnen wij u een globale waarde van uw toestel doorgeven, en de exacte waarde wordt bij een bezoekje aan ons vermeld. De waarde van uw toestel is afhankelijk van: de originele doos, aankoopnota, accessoires en gedeeltelijk op het artikel waar u eventueel op in wilt ruilen. Wij hebben alleen interesse in volledig werkende toestellen zonder mankementen (dus geen gebroken display, slechte ontvangst, e.d.). Wij maken u erop attent dat wanneer u een toestel bij ons inruilt, wij een kopie van uw legitimatiebewijs nodig hebben.